Benvinguts i benvingudes!

L’Institut Bitàcola torna a començar de nou el seu ritme i bona marxa, sembla que no hagi passat el temps des del mes de març! Però si una cosa estem contents és de tornar, i sobretot de donar la benvinguda a un nou grup de bitacolers disposats a iniciar-se en el seu nou viatge, el de la secundària! Benvinguts primers de la ESO!

Durant la primera setmana a primer de la ESO les jornades han estat  intenses: hem fet presentacions, ens hem conegut a fons, hem investigat quins són els interessos i inquietuds dels companys i companyes de la classe, també ens hem escoltant i vist com era la nostra anterior escola. Però sobretot de mica en mica, ens estem fent un grup cohesionat de companys i companyes, perquè els viatges compartits amb bona companyia, es gaudeixen molt més!