Avaluació final: una comunitat satisfeta de la tasca feta

La sessió de final de curs va tenir com a protagonista una frase :Ha acabat el curs i ens agrada formar part d’aquest institut. Hem treballat de valent i hem enfortit  els vincles. Aquí teniu les valoracions que han sorgit en la sessió d’avaluació i les propostes que hem plantejat.

Valoracions:

1) En general hi ha hagut un progrès positiu en els grups de 1r d’ESO
2) Ens felicitem per l’institut que estem construint i  la tasca feta al llarg del curs
3) Ha augmentat l’esperit de millora en la majoria de l’alumnat
4) Ha creccut l’autonomia de l’alumnat
5) En general, l’alumnat som gent més activa (tret d’identitat de l’educació de l’Institut)
6) Hem assumit satisfactòriament la responsabilitat dels apadrinaments matemàtics i lingüístics.

Propostes

1) Per millorar la dinàmica del 1r ESO A  fer algun canvi d’alumnat que afecti el menys possible als altres grups.
2) En els dies de Quadern de Bitàcola fer propostes sobre temes pendents de funcionament de centre tant per part de l’alumnat com del professorat.
3) Crear estratègies per millorar la puntualitat en l’entrega de les tasques.
4) Aprofundir en el treball en grup amb eines com les utilitzades en l’últim TG
5) Ajudar a aquells qui no han assolit els objectius del curs.

Fem públics, doncs, aquests acords i propostes i ens comprometem a dur-les a terme.