Avaluació final 2n ESO

El divendres 19 de juny vam realitzar la reunió d’avaluació de 2n ESO de forma telemàtica.

Amb aquesta reunió donem per finalitzat aquest curs acadèmic que ha acabat d’aquesta manera tan inusual en que tots, tant alumnat com professorat, ens hem hagut d’adaptar a correcuita a la nova situació.

Com a punts a destacar, volem deixar constància de la gran capacitat d’adaptació de l’alumnat al treball des de casa i els seu bon assoliment de les seves competències trasnversals, sobretot la digital. Ens ha sorprès positivament la qualitat de les seves tasques, la gran participació a les videoclasses i a les classes virtuals d’Educació Física.

També valorem positivament el contacte diari que hem mantingut amb l’alumnat amb les tutories personals i també amb les famílies.

Per últim, destaquem la seva participació en diferents projectes artístics com DesconfinART i Nosaltres som ART