Anem a Ràdio Barberà a explicar el projecte “Aire contaminat, aire tòxic”

Després de finalitzar l’encàrrec per part de l’Ajuntament de Barberà del Vallès per realitzar un informe sobre l’estudi de la qualitat de l’aire a les zones de joc infantil del municipi i la seva relació amb l’àrea verda ens van demanar anar a explicar tot el projecte a Ràdio Barberà.

A causa de les estrictes mesures per la COVID només un reduït grup de l’alumnat del 3r B ha pogut anar a l’estudi de gravació a fer l’entrevista.  Aquest grup va ser el que va dur a terme aquest Espai en Xarxa durant el segon trimestre, i ara, després de l’entrega oficial dels resultats a l’alcalde, hem pogut explicar-ho tot al programa diari de la ràdio municipal De ben a prop.

L’entrevista ha estat extensa i profunda, i els quatre alumnes representants del grup han pogut explicar en primera persona com van viure el projecte, què va representar poder-lo fer, i que n’han tret tan acadèmica com professionalment.

Si voleu escoltar l’entrevista ho podeu fer en el següent enllaç.