All about Australia, UK… and commercials!

Al llarg del 2n trimestre, l’alumnat de 1r d’ESO ha explorat dos països molt interessants, Austràlia i el Regne Unit a partir de la lectura dels llibrets: d’ “All about Britain” i “All about Australia”. Han après la història, el menjar típic de la terra, la geografia, els mites i llegendes, els escriptors i/o personatges famosos ampliant la seva cultura i coneixements. El projecte ha finalitzat amb l’elaboració d’un “activities booklet” i “chapters mind map” i, amb l’exposició oral d’un lapbook explicant els aspectes més captivants i importants d’aquests països.

A més a més, han realitzat el projecte “Can we be great publicists?”, on han tingut l’oportunitat de fer de publicistes realitzant els seus propis anuncis de ràdio i televisió sobre un producte dissenyat a partir de la seva imaginació i creativitat. Finalment, també hem tingut l’oportunitat de dissenyar els nostres propis “Instructions Booklets”!

Amb aquests projectes tant apassionants i emblemàtics hem finalitzat un trimestre ple de descobriments i sensacions noves que permeten a l’alumnat endinsar-se i progressar en l’aprenentatge de la llengua Anglesa.

1rA TV commercial winner (Jose Milena)

UK & Australia’s activities booklet