Actualitzem el nostre web Bitacolapps

Aquesta setmana 20 alumnes de 4t d’ESO ha començat l’IP anomenat “Experts en informàtica”. Aquest IP consisteix a fer tutorials de l’ús del Chromebook per al nou alumnat i altres tasques aprenent alhora l’ús dels programes que fem servir a l’institut.
La primera tasca ha estat actualitzar la web Bitàcolapps, que és un espai on pot accedir tot l’alumnat per veure quines aplicacions poden utilitzar amb el seu Chromebook per a cada àmbit.

Van començar fent una recerca de totes les aplicacions que fan servir a cada nivell, com per exemple Canva, Wevideo, Gmail, Drive… Seguidament, van recollir tota aquesta informació en un full de càlcul on a més del nom de l’app van haver d’afegir una petita descripció, imatge del logo i on trobar-la.

A continuació el professor encarregat d’aquest IP, va crear un Google Sites on l’alumnat va passar tota la informació del full de càlcul a aquesta web de manera més estètica.

Finalment, tenim actualitzada la web Bitàcolapps on tant l’alumnat, com les famílies i professorat, poden accedir per consultar les aplicacions de les quals fem ús al Bitàcola!

Notícia redactada per Iraya Zafra i Judith Baena