A esquenes de gegants

Treballar la nostra ment per ser més crítics i critiques amb les afirmacions que escoltem al nostre dia a dia, és una feina tan difícil com important.

A l’itinerari personal “Cert o no cert?” els alumnes de 4t d’ESO hem aconseguit introduir-nos al besant filosòfic de l’epistemologia. Coneixent les diferents doctrines filosòfiques, analitzant el nostre perfil epistemològic i donant graus de certesa a diverses frases.

Com a producte final hem construït museus virtuals on exposem tot allò que hem après sobre un fenomen en concret, amb l’objectiu de desmentir fal·làcies i biaixos que s’han anat creant i divulgant a la societat.

Article redactat per l’alumna Jennifer Gil Hueso de 4t ESO dins el projecte dels Bons Propòsits