1r ESO – Mira qui sóc!

L’Institut Bitàcola torna a començar de nou el seu ritme i bona marxa, però com cada any l’emoció dels primers rau com riu en gota freda, sobretot a primer d’ESO, on donem la benvinguda a un nou grup de bitacolers disposats a iniciar-se en el seu nou viatge, el de la secundària.
Com diu bé el nom de l’Institut, els alumnes no van sense brúixola, sense bitàcola, en aquest viatge, aquestes primeres setmanes d’adaptació, han estat acompanyats pels seus cotutors amb la finalitat de treballar el primer espai globalitzat titulat “mira qui sóc?” que té la finalitat de donar a conèixer els alumnes, perquè si l’alumne s’entén a fons, aprendrà a entendre la realitat que l’envolta, i que pretén a més a més que els nous alumnes aprenguin a utilitzar el chromebook, algunes aplicacions com el drive, el fotojet o el wevideo i el moodle.
Benvinguts al viatge nous alumnes de Bitàcola!