1a jornada Omar Khayyam

Omar Khayyam fou un poeta, matemàtic i astrònom persa del segle XI.

Per això, el projecte de treballar la comprensió lectora i la resolució de problemes que enguany hem iniciat l’Escola Elisa Badia i l’Institut Bitàcola i que va des de P-3 a 3r de l’ESO, porta aquest nom. D’altra banda, projecte molt ben valorat per tot l’equip de professorat que hi participa.

Ahir en vàrem fer la cloenda i hi havia activitats i braçalets per a tothom. Els d’Infantil, amb el suport de l’alumnat de 3r d’ESO, vàren gaudir de jocs matemàtics a l’aire lliure.

Els de 1r, 2n i 3r de primària fent tallers lingüístics i matemàtics a les seves aules.

Els de 1r i 2n d’ESO van organitzar una gimcana lingüística i matemàtica per als de 4t, 5è i 6è de primària.

Vàrem acabar retransmeten en directe la gran prova final i des de les aules tothom va poder veure una final molt renyida entre els quatre grups finalistes

El temps ens va fer costat i sense deixar d’aprendre vàrem passar el matí tots junts, desitjant que arribi l’estiu i al setembre amb ganes i il·lusió hi tornarem.

Felicitats a tots els participants i gràcies a tots els col·laboradors.