El passat 09 de febrer vam poder fer d’observadors de com l’equip directiu de la Rondalla va sol·licitar als alumnes del PFI dur a terme alguns serveis de jardineria i bricolatge. Els encàrrecs consisteixen a preparar uns palets de fusta per integrar-los en una zona de joc, podar un arbust i fer un túnel amb uns arbustos.
Un cop coneguts els encàrrecs, els estudiants del PFI escolten atentament les instruccions i els consells que l’especialista en jardineria els hi dóna.
L’Elisabet (directora de la Rondalla) ens explica que la col·laboració d’aquests joves en el servei de jardineria i bricolatge del centre és un acte molt beneficiós per a la llar d’infants, i també per als nens i nenes. Ens va comentar que malauradament enguany els alumnes del PFI no poden estar amb els nens i nenes de la llar d’infants, i que és una pena, ja que tant grans com petits havien gaudit molt d’aquesta experiència en anys anteriors (quan la covid ho permetia).
Després d’una ronda de preguntes als nois que estan fent el PFI, molts d’ells han dit que volen fer un grau superior i alguns pensen després en anar a la universitat. Tots han sigut simpàtics i han contestat les nostres preguntes. En general, ens han dit que el PFI els agrada molt.
Esperem que els alumnes del PFI puguin tornar a fer les seves pràctiques amb total normalitat i que es puguin seguir nodrint de la segona oportunitat que els ofereix aquesta acció formativa.
Article redactat per Ona Quirós, Laia Guerra, Arlet Albert, Ivan Vorobyov, Pol Molina, Iker Martínez i Raül Camacho de 1r d’ESO
Fotografia per Nathalye Posadas de 1r d’ESO.



Comentaris recents