Fem el Taller d´Òpera amb la companyia de teatre La Nave Va

Els alumnes de primer d’Eso del Til.ler, fem un taller d´òpera, amb la companyia de teatre La Nave Va tots els dijous d’onze a una. Sortim de l’escola i anem fins a Fabra i Coats. La sala és molt gran, té molta llum i ” et relaxa molt”.

La primera cosa que fem quan arribem, és una foto de grup. Sempre ens posem com volem. Els profes volen saber qui ha vingut i qui no. La postura que fas per la foto, explica moltes coses de com ets tu i de com estàs aquell dia.

Fem moltes activitats per desestressar-nos, per relaxar-nos, per mirar els companys d’una manera diferent. Algunes activitats que hem fet són: jocs amb unes canyes, ens passàvem les canyes, les agafàvem amb un dit i havíem de fer una emoció : alegria, diversió, riure, odi, estar enfadat, tenir por, l’emoció que el pal no caigui.

Ahir vam fer una activitat que ens va agradar molt. Es deia “la Reina i el Xiclet”. Primer, vam triar una reina que tenia corona. La resta eren soldats amb espases- canyes. Van fer una desfilada que la reina havia de passar per sota. Quan ella passava, no va veure el xiclet a terra i va relliscar i caure per culpa del xiclet. Es va enfadar molt. LLavors de tan enfadada, va prohibir els xiclets a tot el regne. Alguna gent continuava menjant xiclet, la reina va ordenar  a la policia que portés a la presó la gent que menjava xiclet. Els policies pegaven amb les seves porres de goma-eva. Ningú volia anar a la presó i amb les porres ens van obligar. Al final, molta gent va anar a la presó perquè tothom menjava xiclet. La reina també en menjava. I la policia va alliberar a tothom. Aquesta història no està acabada i la continuarem a la propera classe.

Al final de cada sessió fem relaxació amb massatges i música tranquil·la. És una activitat que ens agrada molt a tots. Ens quedem tranquils la majoria dels dies.

Aquí tenim les opinions d’alguns dels alumnes del taller:

Aya : ” òpera m’agrada molt perquè em fa sentir millor que a classe”.

Julio: ” quan estic a òpera, és un lloc que em relaxa molt. Quan tinc un mal dia a classe, a òpera em sento molt millor”·

Letong: ” m’agrada molt òpera perquè si estic cansada, els profes sempre em motiven”:

Andrea: ” m’agraden molt els massatges de la Maria i de l’Elisabet”.

Nicole: ” a mi m’agrada tot, els massatges, la música, com et pots relaxar i també com et pots desfogar”.

Zoya: ” el que més m’agrada és l’estona de pegar”.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *