Visitem l’exposició “Dona la volta a l’alcohol”

Els passats dies 2, 3 i 4 de desembre, els alumnes de 4t ESO han visitat l’exposició titulada “Dona la volta a l’alcohol” al Centre Cultural La Marineta de Mollet del Vallès. Es tracta d’una exposició interactiva que pretén informar de les conseqüències del consum que genera sobre la salut el consum d’alcohol durant l’adolescència.

Amb l’assessorament dels guies, la mostra dona un seguit de motius per reforçar la posició de no consumir alcohol davant la pressió del grup, retardar l’edat d’inici en el consum i evitar-ne els riscos associats.

Tot plegat, dins un ambient obert, lúdic, amb activitats interactives que conviden a la reflexió. Els alumnes s’han mostrat molt participatius, entre ells els alumnes de la SIEI.

Aquí us deixem una mostra.

David Garcia i Montse Chaparro