Els alumnes de 3r d’ESO A visiten TV3 i Catalunya Ràdio

El passat 3 de desembre els/les alumnes de 3r d’ESO A han visitat les instal·lacions de TV3 i de Catalunya Ràdio a Sant Joan Despí i Barcelona, respectivament.

Durant la visita a TV3 han pogut veure els diferents espais de rodatge del canal TV3 amb les diferents seccions que aquest ofereix, així com les redaccions i altres espais administratius i logístics. S’han endinsat en el muntatge i preparació de diferents programes televisius com ara ‘’Cuines’’.

En canvi, a la visita de Catalunya Ràdio, no només han pogut veure els diferents espais (locutoris, sales de control, redaccions, etc.) si no que han estat en directe al programa ‘’L’apocalipsi’’ d’Elisenda Carod!!!

Tota una experiència!! a més els alumnes han estat participant en directe en el programa que aquest matí comptava amb la presència de Toni Soler !!

Ho voleu veure? Aquí teniu el link!!!

Busqueu el minut 39:20!!!!!!!!!!!