Alumnes de 3r B i UAC I visiten Catalunya Ràdio i TV3

El 4 de desembre els alumnes de 3r B i UAC I van visitar les instal.lacions de TV3 i Catalunya Ràdio. Van tenir sort de poder veure, momentàniament, com gravaven el programa “Cuines” així com alguns platós com el del telenotícies o també on fan “Tot es mou”, magazín d’actualitat que fan a les tardes. Tanmateix, van anar després a Catalunya Ràdio on van assistir al programa “L’apocalipsi” amb Elisenda Carod.
Als nostres alumnes els hi va agradar l’experiència i alguns d’ells no van tenir cap inconvenient en fer de locutor durant uns instants… Mireu, mireu la Marina. Ho fa bé, oi?