Visita plena de motivació

Molt poques vegades hem aconseguit que els nostres alumnes estiguin tan atents a classe com dimarts passat 4 d’octubre. L’explicació és ben senzilla: no érem nosaltres els qui els estàvem impartint una classe magistral  sinó el Salvador Salvadó, exalumne del PIF.

El Salvador va venir a explicar-nos la seva experiència des de la seva incorporació al PIF, el 2021, fins a la seva finalització i posterior accés a un Grau Mitjà a l’Escola d’ Hosteleria de Cambrils. Un procés llarg no exempt de dificultats, que tant de bo finalitzi amb èxit.

Amb la seva història va aconseguir motivar a uns alumnes que no paraven de fer preguntes sobre com aprofitar el temps i adaptar-se a les dificultats.

Gràcies Salva per venir a ensenyar-nos que amb una mica de treball les coses poden aconseguir-se, i per inspirar als teus companys/es i donar-los ànims.

Laia i Jordi. Equip PIF INS Vila-seca