Guanyadors de l’mSchools Students Awards en la modalitat d’ Scratch

El passat 17 de juny dos equips del centre van participar com a finalistes a l’ mSchools Students Awards en la modalitat d’ Scratch al campus La Salle de Sarrià. Els finalistes van realitzar un repte al llarg del matí i posteriorment es va fer el lliurament de premis als equips i centres guanyadors. Vam gaudir molt de la jornada.

En Quim Vallhonrat i el Marc Mora van quedar guanyadors amb “Neteja l’Edifici”. Enhorabona nois per la feina feta!

Enhorabona també al Guillem Lara i a l’Àlex Macías per quedar finalistes.

Aquest setembre hem rebut el premi com a centre d’un projecte guanyador: un Pack de robòtica educativa de MicroBit valorat en més de 1000€.

I el premi als 4 alumnes com equips finalistes que han participat al repte final ha estat un val de 150€ per assistir a un campus de programació on-line.

Departament de Tecnologia