Viatge a Madrid de 2n de BAT. Gener 2022

Com a últim tren per agafar en la nostra estada a l’Institut Vila-seca, se’ns va presentar l’oportunitat de fer una sortida cultural a Madrid de 4 dies. Ni l’esquiada tradicionalment realitzada a primer d’ESO ni tampoc la festiva sortida a Tenerife de 4t d’ESO es van fer realitat per als alumnes de la promoció 2016-2017, i per tant, com a grup, necessitàvem un viatge especial; un viatge com  ha sigut el de Madrid, que complint i superant de llarg les expectatives, ha aconseguit deixar un millor sabor de boca de l’etapa estudiantil a l’Institut per als qui van poder assistir-hi.

El que semblava que havia de ser només un viatge per visitar museus, edificis i la ciutat va acabar convertint-se en una escapada on sí que vam aprendre, però on també vam connectar molt més entre tots els qui vam anar-hi, i no només parlo entre els alumnes, sinó també amb els professors que van venir, que ho van fer tot més fàcil.

Vam tenir temps per fer de tot: per riure, per conèixer coses noves, per cantar, per comentar-ho tot, per dormir (poc), per caminar molt i per perdre’ns pels carrers de Madrid pensant si arribaríem o no a l’hora que el Javi i la Mónica havien deixat clara.

No és gaire difícil no tenir unes expectatives altes quan et diuen que el viatge serà només cultural i que és l’única cosa que pots aprofitar després d’haver tingut tanta mala sort els anys anteriors… Malgrat això, l’escapada va acabar sent d’allò més entretinguda i necessària per a tots. Els qui hi vam assistir no ens penedim d’haver-hi anat i no ho oblidarem mai.

Cèlia Pastor, 2nBAT A. Marc Márquez, 2n BATB