Teatre al Celler

Dimarts 24 i 31 de maig els alumnes del nostre institut es van desplaçar al Celler de Vila-seca.

L’Ajuntament pretenia ensenyar aquest edifici singular a tots els estudiants del municipi i per això ens va convidar a presenciar una obra de teatre dins la imponent sala central del Celler.

A primera hora i després de passar llista professors i alumnes es van dirigir caminant fins al Celler. Probablement per a molts aquesta sigui la primera visita d’una sèrie que faran al llarg de la seva vida ja que l’Ajuntament pretén dinamitzar la vida cultural i social de Vila-seca amb iniciatives al Celler.

Els alumnes de l’ESO van poder presenciar una obra sobre els animals i la seva procreació, amb implicacions sobre les relacions sexuals i el consentiment entre joves.

Els alumnes de batxillerat van assistir a un monòleg on l’actriu explicava de manera teatralitzada els secrets més apassionants de la ciència i l’Univers.

Mosquis. Redacció