Sortida al tennis i pàdel H2O de Salou amb els alumnes de 2n d’ESO

Els dimecres 9 i 16 de Novembre vam realitzar la sortida de tennis i pàdel al Club de Tennis Salou H2O amb els alumnes de 2n d’ESO; en total 88 alumnes repartits en 2 grups.

Així, el dimecres 9 de Novembre vam anar-hi amb els grups A i C i el 16 de Novembre amb els grups B, D i E.

És una sortida que es fa dins de la programació d’Educació Física, en activitats esportives d’esports de raqueta.

Tots els alumnes van practicar tennis i pàdel amb monitors i van acabar fent partidets entre ells. Els alumnes es van comportar genial i alhora van poder gaudir d’unes instal·lacions perfectes.

Hem d’agrair la col·laboració del professorat que ens va acompanyar: el Pep, la Natàlia, el Txema, el Noel i l’Albert.

Ramon Meroño. Departament d’Educació Física