Recapte de fons solidari

Un any més hem portat a terme al nostre claustre de professors/es el recapte de fons per participar al Programa de Beques del Comitè Oscar Romero de Tarragona i Reus. La finalitat, com bé sabeu, és fer possible que nens i nenes de Huehuetenango/Colotenango (Guatemala) puguin tenir cobertes totes les despeses d’un any per poder estudiar o continuar estudiant allà.

Un any més hem fet possible que, amb un recapte de 1245 euros aportats per 14 companys i companyes del nostre claustre de  L’INS VILA-SECA, a més del caliu i recolzament de molts professors i professores que explícitament no heu fet una aportació pecuniària, a partir de l’1 de gener puguem becar al voltant de 13-14 nens i nenes d’aquest indrets,  la qual cosa ens ha d’omplir d’alegria per aquesta aposta per als més desfavorits. Aquestes beques, tal i com ja sabeu, inclouen:
Matrícula i escolarització sencera anual d’ 1 nen/a + Material (Llibres i altres) + Transport + Allotjament i manutenció per aquells/es que viuen lluny del Centre Escolar de Colotenango i L’Escola de S. Mateo, a Ixtatán (Guatemala).

Gràcies, un any més, per la vostra confiança, implicació i sensibilitat pel que heu fet possible i us animem, en propers anys, a participar-hi!

Silver Linares, professor de Religió Catòlica i responsable del Projecte Solidari de l’ INS VILA-SECA