Pràctiques d’enginyeria química a la Universitat Rovira i Virgili

Alumnes de tercer d’ESO del nostre institut s’han desplaçat fins a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Química de la URV per realitzar una jornada de pràctiques de laboratori.
La meitat d’ells ha realitzat una destil·lació d’una mescla d’alcohol i aigua per comprendre la relació entre la concentració del destil·lat amb la solució inicial. L’altra meitat ha treballat l’adsorció (amb d), un procés utilitzat, per exemple, per eliminar contaminants de l’aigua. Les pràctiques eren d’un nivell de batxillerat però els nostres alumnes s’han desimbolt amb habilitat. El matí ha finalitzat amb una xerrada del professor Laureano Jimenez sobre la química i l’enginyeria de l’iPhone. Qui sap si en el futur els nostres alumnes estaran en aquestes aules no com a visitants sinó com a alumnes matriculats.

Faro / Laura Nomen. Departament de Ciències

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *