Poesia a la Residència de Vila-seca

Aquest any la primavera ha arrencat amb força a l’institut Vila-seca i a la Residència del mateix municipi, ja que després de quatre anys sense poder celebrar el Dia Mundial de la Poesia a la Residència d’avis, dimarts es van reobrir les portes d’aquesta llar per donar la benvinguda a les escoles i instituts del municipi. Cada centre escolar estava representat per un màxim de tres alumnes que oferien un recital de poesia als avis de la residència. Va ser un acte molt emotiu en què els poemes ballaven amb la melodia dels músics acompanyants. El colofó de l’acte el va posar una àvia, que va acomiadar la festa recitant un poema.

Nosaltres agraïm la col·laboració dels nostres representants: la Grazia di Bella, la Hawa Diallo i el Pol Márquez (a la guitarra) que van recitar el poema “Si no tinguéssim miralls” del poeta lleidatà Josep Vallverdú. Moltes gràcies per acompanyar els avis i fer-los passar una estona agradable!

Montse Marcè, coordinadora LIC