Let’s clean up, Europe!!

Un any més els alumnes de l’Institut Vila-seca han participat en el Let’s clean up, Europe!! Aquesta acció consisteix a conscienciar l’alumnat  i netejar un lloc del nostre entorn.

Des de l’institut Vila-seca vam decidir netejar la Torre d’en Dolça, que és un lloc referent en el projecte educatiu del centre i com a servei comunitari ambiental.

El dia 6 de maig, els alumnes recolliren tots els residus que van trobar a la Torre d’en Dolça i els seus voltants. La quantitat de residus recollida no va ser gaire gran gràcies al bon estat de neteja de l’indret triat. Finalment, van ser 10 kg de paper i cartró, 10 kg d’envasos i plàstics i una mica de vidre.

La comissió d’Escoles Verdes agraeix la participació de tot el professorat i alumnat voluntari en aquesta acció.

Txema Jornet. Coordinador Escoles verdes