Jornades esportives

El passat 9 de març els alumnes de 2n i 3r d’ESO de l’Institut Vila-seca i el Club Hoquei Vila-seca van  participar en la 3a TROBADA POLIESPORTIVA XXVII JORNADES ESPORTIVES amb la fundació Onada de Tarragona, entitat d’iniciativa social per a les persones amb discapacitat i/o trastorn mental.

Un total de 62 participants distribuïts en dos grups han compartit l’experiència de jugar i practicar amb els nostres alumnes la versió escolar de l’Hoquei, més conegut com a Floorball i per altra banda la versió escolar de l’Esgrima, amb florets de suro i globus.

GRUP 1  Onada Torredembarra (8) – Onada Tarragona (8) – Taller Baix Camp (7) – Sta.

Teresa Vendrell La Sínia (8): 31 participants

GRUP 2  Aprodisca Montblanc (7) – Ginac Valls (8) – Taller Solc (8) – Sta. Teresa Vendrell

(8): 31 participants

L’institut Vila-seca vol agrair a tots els participants i treballadors per la seva qualitat humana i es mostra obert a futures iniciatives per demostrar la seva implicació amb aquests programes i el grau de col·laboració amb el nostre consell esportiu del Tarragonès.

Enhorabona a tots els participants!

Departament d’Educació Física