El Fòrum TRICS 2023 recupera la presencialitat

Els dies 20 i 21  d’abril es va celebrar la XVI edició del Fòrum Trics que, després de quatre anys, va tornar al format presencial. L’esdeveniment organitzat  pel  Departament d’Ensenyament i l’Associació Empresarial Química de Tarragona (AEQT) va comptar també  amb la col·laboració de la Universitat Rovira i Virgili i va tenir lloc al Complex Educatiu de Tarragona.  Aquest Fòrum de Treballs de Recerca de Batxillerat i Crèdits de Síntesis de Formació Professional de Grau Superior, és una bona oportunitat per tal que els alumnes de 2n de batxillerat, a la vegada que milloren les seves habilitats comunicatives, comparteixin els seus  treballs amb alumnes de 1r de batxillerat que han de posar en marxa el seu projecte.
En la jornada del dia 20 d’abril es van presentar treballs de l’àmbit humanístic i social. Els nostres representants i els treballs que van presentar van ser:

Mireia Ferré: La Massacre d’Oradour-Sur-Glane
Adria Ricart: Anabolitzants i la legalitat darrere d’aquests
Iara Sarragoicochea: La intel·ligència emocional aplicada a les relacions interpersonals

La segona jornada, celebrada el 21 d’abril,  va correspondre a la presentació del treball de l’àrea científica- tecnològica. Els nostres representants i els seus respectius treballs van ser:

Pablo Avilés : Ciència o ficció? Estudi del rigor científic al gènere de ciència ficció
Judith López :  Dolç verí: efectes nocius de l’ús de la fructosa en l’alimentació humana.
Andreu Narvaez:   Creació i integració d’un entorn 3D en un vídeo (VFX)
Guillermo Pinteño: Sistema RPPS: Sistema de Reducció de la Potència per a Plaques solars
Andrea Villar: Herència de la Miocardiopatia Arritmogènica

Una vegada més el Fòrum TRiCS ha resultat una experiència molt interessant i enriquidora per als alumnes que han presentat els seus treball alhora que engrescadora per tots aquells alumnes que ara l’estan posant en marxa.