Fer les matemàtiques més properes

El departament de matemàtiques segueix amb el desplegament del Math bits i aquest any ja l’utilitzaran els alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO.

El Math bits és un llibre basat amb el model d’aprenentatge de les 5E de l’educació. Comencem amb l’Engeguem, on s’introdueix un tema; en segon lloc es realitza l’Explorem, on els alumnes raonen sobre nous coneixements; després trobem l’Expliquem, on el professor sintetitza la teoria treballada. Tot seguit els alumnes fan l’Elaborem on l’alumnat aplica els coneixements treballats i per acabar posen a prova els seus coneixement amb l’Avaluació (Evaluate) de la unitat.

En aquests llibres les activitats estan més contextualitzades a la vida real i d’aquesta manera apropem les matemàtiques als alumnes.

Bon inici de curs.

Departament de matemàtiques