Excursió a Tarragona Ràdio

El  27 de Novembre els alumnes de l’optativa de Ràdio de 3r ESO vam anar d’excursió als estudis de Tarragona Ràdio. Dins de l’oficina ens van mostrar les diferents sales que fan servir per gravar cada programa. Un dels trets característics de les sales és que totes estan insonoritzades per assegurar-se que no hi ha el més mínim soroll a l’hora de gravar.

Ens van ensenyar com s’ha de fer un podcasts, les diferents parts d’un guió, l’estructura dels programes i moltes coses més. També ens van explicar diferents tips per no ficar-nos nerviosos a l’hora de parlar en públic o davant d’un micròfon.

Per últim ens van deixar entrar en directe i uns quants alumnes van explicar en què consisteix la nostra assignatura, quins treballs fem a classe, les diferents experiències que hem tingut a l’hora de parlar davant de tot l’institut per un micròfon, com fem els guions i com gravem els podcasts.

Va ser una experiència fantàstica i ens encantaria poder col·laborar amb ells en un futur.

Redacció Black Ràdio