El professorat de l’INS Vila-seca participa en la segona sessió del Club de lectura juvenil per a docents

El passat dia 2 de febrer un grup de professors de l’INS Vila-seca va celebrar el 2n Club de lectura de literatura juvenil del centre.

El club té diverses finalitats, entre les quals: per una banda, fer un anàlisi en grup de les lectures que llegeixen el nostres alumnes i per altra banda, fer una selecció de llibres per poder recomanar al nostre alumnat.

Pensem que la millor manera d’animar a llegir és ser exemple i sobretot estar al dia de les lectures de moda en aquest moment.

La lectura que es va proposar per aquesta segona sessió ha estat la novel·la d’André Aciman Llámame por tu nombre. Ens va cridar l’atenció que tot i no ser novel·la juvenil fos una de les lectures més demanades a la nostra biblioteca escolar. Així que, tot i que alguns profes ja havien vist la pel·lícula, ens vam animar a llegir-lo per saber què hi trobaven els alumnes en aquest llibre. La sorpresa va ser general: no és un llibre fàcil de llegir, ni una prosa àgil, però el missatge ens va agradar a tots. El missatge sí que és fàcil i àgil!

Us animem a llegir-lo i que ens doneu la vostra opinió! I és que un altre dels objectius del Club és poder compartir la lectura amb els companys i companyes, tot un plaer i un luxe tenir aquest parell d’horetes al mes per expressar el que hem sentit  durant la lectura i deixar-nos anar imaginant què en pensaran de tot això els nostres alumnes.

Per cert, la propera lectura serà Negorith d’Iván Ledesma. La coneixeu? Us animeu a participar al Club?

Comissió biblioteca