A l’institut estem mooolt enamorats!

Si aquesta setmana entreu a l’institut veureu que el color vermell enlluerna el vestíbul del centre. I la raó no és altra que la celebració de Sant Valentí per part de l’alumnat. Des de la Comissió de la Biblioteca es va organitzar una activitat dedicada a l’amor: amb unes plantilles en forma de cor els alumnes havien d’escriure una dedicatòria o una frase d’amor a partir del títol d’un llibre. La idea va resultar d’allò més engrescadora pels nois i noies, ja que el romanticisme (tal i com l’entenen ells) agrada molt i per nosaltres, encara més, ja que d’una manera o altra s’ajuda l’alumnat a conèixer més títols de llibres fent una cerca per la biblioteca.

Ara toca gaudir-ne i esperar l’altra festa de l’amor, la de Sant Jordi. Si és que a l’institut estem mooolt enamorats!

Comissió de la Biblioteca