El poder del RAP

El dimarts 22 de febrer nosaltres, els alumnes de l’aula d’acollida, vam fer un taller de rap amb el raper de Fetitxe 13. Nosaltres vam aprendre l’evolució del rap al llarg de la història i els seus passos; també vam practicar la velocitat del ritme en les cançons, tot mitjançant dinàmiques molt divertides. Al final vam crear el nostre propi rap, inspirat en la vida del carrer i tot el que passa.

Aquesta és la cançó de rap que vam crear:

Armes i drogues, gent sota un pont

diners no són bons, destrueixen el món

divideixen la gent, pobres i rics

a moltes estafes no hi va la police

(X) , (X)   En aquest país

o pagues al banquer o te’n vas al carrer

(X) , (X)  no et fa feliç

perquè voler no sempre és poder.

On estan les (X), és una part del tempo, on hem de fer la pausa. La cançó té rimes al final del vers i rimes internes i a cada vers hi ha 4 tempos. Aquesta activitat ens va agradar moltíssim, perquè hem practicat el català d’una forma molt divertida.

Vladyslav Lysyy, Pavel Soshenko, Ania Atencio, Mariana Barraza i Renzo Narváez ;). Alumnes de l’aula d’acollida