Comitè de benvinguda

Hola a tothom. Ens presentem, som el comitè de benvinguda de l’Institut Vila-seca.

Hem creat aquest comitè amb la finalitat d’acollir i donar la benvinguda a totes aquelles persones que venen de fora de Catalunya, sobretot els que venen d’altres països i, per tant, no saben català. El nostre objectiu amb aquest projecte és aconseguir que l’alumne que ha arribat nou se senti part de l’Institut el més ràpid possible, parlant-li, donant-li ajuda els primers dies de classe en qualsevol cosa que necessiti i fer-li un recorregut per l’INS perquè es comenci a sentir part d’ell.

A més a més, volem tractar temes molt freqüents als Instituts com l’assetjament escolar, el racisme, la discriminació, etc. Volem fer d’aquest Institut, un lloc on tothom se senti còmode i acompanyat.

El nostre comitè està format per gent de totes les edats i cursos, des de l’ESO fins a Batxillerat, i acompanyat per professors que fan com de tutors i administradors d’aquest projecte.

Esperem que us agradi aquesta idea i se sumi més gent a aquesta causa!

Milagros Castelli