Xerrades de sensibilització del comitè Óscar Romero al nostre institut

Tal i com venen fent durant aquest curs, el passat dimecres 1 de març, els nostres alumnes de 3r i 4t d’ESO de Religió Catòlica i Cultura i Valors Humans van rebre dues xerrades de sensibilització sobre “Consum responsable” i “Desigualtat i injustícia social” a càrrec del professor de la Facultat de Químiques de la URV i membre del Comitè Oscar Romero de Tarragona i Reus, Xavier Rius.

L’alumnat va mostrar molt d’interès i va participar molt activament durant les xerrades, tot fent preguntes al ponent i reflexions molt adequades per al seu nivell i inquietuds.

Des del nostre institut volem, una vegada més, agrair al Comitè Oscar Romero la seva disponibilitat i el bon fer vers l’educació i sensibilització sobre aquestes realitats als nostres alumnes del centre.

Rosa Blaya i Silvestre Linares, professors responsables.