Visita del monestir de Poblet i Montblanc.

El passat mes de març els nostres alumnes de segon d’ ESO van anar a visitar el monestir de Poblet i Montblanc.

A Poblet, acompanyats d’un guia, van recórrer les diferents estances d’aquest monestir tant important per a la història de Catalunya i per a l’art català. Es tracta d’un monestir de l’Ordre del Cister que, juntament amb el de Santes Creus i Vallbona de les Monges, forma part de la coneguda Ruta del Cister.

A Montblanc els alumnes van fer una mena de gimcana històric-artística per tal de descobrir els diferents edificis més destacats d’aquesta vila medieval.

Aquestes dues visites estaven relacionades amb els temes del món medieval estudiats a classe.

Els alumnes van estar acompanyats per les professores  del Departament de Ciències Socials Francesca Bultó, Nico Muñoz i Maite Salomó