Signatura del conveni aliança STEM

El dimecres 15 de març va tenir lloc al paranimf de la universitat Rovira i Virgili i la signatura del conveni aliança STEM. El projecte té com a objectiu fomentar les vocacions científiques i tecnològiques entre els estudiants de primària i secundària. El nostre institut és un dels sis centres pilots de Catalunya que han estat escollits per provar la iniciativa. Es pretén que els alumnes escullin com a opció de futur l’àrea de ciències i tecnologia. Per això s’intenta potenciar l’experimentació en el laboratori com a eina principal d’aprenentatge.

El conveni va ser signat pel representant de l’Associació Química Empresarial de Tarragona, Josep Font, la consellera d’educació, Meritxell Ruíz I el rector de la universitat, J. Anton Ferré.

Van assistir membres de l’equip directiu i professors del nostre centre, representants dels altres centres participants i personalitats del món empresarial, educatiu i polític. Durant l’acte es va projectar un vídeo promocional en què van aparèixer diferents alumnes i professors del nostre institut.

Mosquis. redacció.