Setmana pel clima

Del 24 al 27 de setembre, els alumnes, els professors i el PAS del centre van realitzar una sèrie d’accions reivindicatives durant la setmana pel clima, que s’adreçaven a la lluita contra el canvi climàtic. Totes aquestes accions es van dur a terme per fer-nos agafar consciència i fer-nos adonar de la greu situació climàtica en què ens trobem.

Aquestes accions de protesta van començar dimarts quan els alumnes van portar una samarreta verda i van acabar divendres en una aturada al pati de l’institut on els alumnes van expressar la seva preocupació i rebuig al canvi climàtic amb uns cartells realitzats durant aquests dies.

El professorat també ha aprofitat les classes per tal de fer reflexions sobre el canvi climàtic i els efectes que estem produint tots els humans sobre el medi ambient. Aquestes reflexions ens han servit per valorar la fragilitat del nostre medi i els efectes que pot provocar en les nostres vides. D’altra banda els alumnes també han treballat petits canvis i accions que poden fer a casa per tal de reduir els efectes del canvi climàtic.

Txema Jornet. Coordinador d’ Escola Verda