Programa STEM. Entrevistes als nostres alumnes i professors.

Un equip de periodistes de la Universitat Rovira i Virgili es va desplaçar al nostre institut per gravar unes imatges i fer entrevistes a professors i alumnes. El motiu era deixar constància del desenvolupament de la iniciativa aliança STEM. Es tracta d’un programa que té per objectiu fomentar les vocacions científiques entre nostres alumnes a través de l’experimentació directa al laboratori. El llibre i la pissarra segueixen sent una eina útil però però l’alumne sent una especial motivació quan realitza experiments de laboratori que posen en evidència les lleis i principis de la ciència i la tecnologia. El vídeo realitzat serà destinat al Departament d’Ensenyament per promocionar l’impuls de les vocacions científiques entre els escolars catalans.

Mosquis. Redacció.