Inici de curs a l’institut Vila-seca

Dia 13 de setembre s’ha iniciat el curs escolar 2017/18 al nostre institut. El novè mes omple de nou els espais de l’institut de professors i personal. Comencen les reunions de coordinació de l’any escolar. Una setmana després els tutors reben els seus alumnes disposats a començar el curs i a retrobar de nou els companys. Al 2017-18 seguim treballant dins del programa d’innovació Apqua STEM que vol desenvolupar les vocacions científiques i tecnològiques.El Pla català d’esport continua per reforçar els hàbits esportius del nostre alumnat i, hi ha dos intercanvis (Itàlia i França) esperant els nostres estudiants.

Com a novetat aquest curs, celebrarem els 20 anys de l’existència del centre. Hem estrenat un rètol a l’entrada i el nostre logo ja penja de la façana nord. Hi haurà aquest curs un servei de mediació ben actiu i l’ajuntament propiciarà moltes activitats del Pla d’entorn, d’Escoles Verdes. Estem a punt i volem estrenar les activitats extraescolars i complementàries també. El programa salut escola estrena despatx nou i els aparcaments de patins i bicicletes esperen emplenar-se de nou.

Benvinguts de nou, renovats i amb ganes d’ aprendre.

Mercedes Bermejo, directora