I Jornada de potenciació de la literatura a la URV

El dia 15 de febrer, els alumnes de la modalitat de Literatura catalana van assistir a la I Jornada de potenciació de la literatura catalana al Campus Catalunya de la Universitat Rovira i Virgili, impulsada pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat, la jornada l’han coorganitzat el Departament de Filologia Catalana i l’Institut de Ciències de l’Educació (ICE).

Els alumnes van poder seguir dues conferències: “La dona moderna: voluntat i aventura” (Solitud i Aigües encantades), de Magí Sunyer (URV) i “Llegir i viure Carner, Salvat-Papasseit i Vinyoli”, de Montserrat Corretger (URV). També van poder participar en quatre tallers que van anar a càrrec de professors de secundària: Fina Masdéu (INS Gabriel Ferrater) va dirigir “De la literatura a les cuines”; Montserrat Cendra (INS El Morell), “Tastet sensorial amb El poema de la rosa als llavis”; Dolors Añón (INS Jaume I), “Interpretem els nostres clàssics”, i Jordi Martí (INS Baix Penedès), “A la poesia a través del hip hop”. Per acabar la Jornada, hi va haver el recital de poesia a càrrec de Jordi Francesch “Res no és mesquí”, acompanyat de la pianista Lídia Papió.

Enllaç vídeo:

Rosa Sanromà