Grease

Al mes de juny de 2018, vàrem estrenar el musical ”GREASE” a mans de l’alumnat de 4t d’ESO de l’optativa d’arts escèniques. Grease és una pel·lícula ambientada als anys 50 i protagonitzada per John Travolta i Olivia Newton John. Va suposar un gran èxit i va consolidar la carrera dels artistes John Travolta i Olivia Newton-John. L’argument explica la història d’amor entre en Danny Zuko (John Travolta) i la innocent Sandy (Olivia Newton-John). Es van conèixer a l’estiu i es retroben a l’institut Rydel. Nosaltres n’hem variat la història i l’hem adaptat al nostre institut. L’institut Rydell és l’institut Vila-seca i la ràdio que senten és la nostra Ràdio pati. L’espectacle és un musical i com a tal té cançons i balls. Va ser una bona manera de finalitzar el curs escolar.

Direcció.