El 21 de desembre, festival de Nadal

Un altre any més acomiadem el primer trimestre amb el tradicional festival de Nadal.

Professors i alumnes van compartir dues hores de moments entranyables i d’alegria per donar pas a les vacances de Nadal. Durant el festival,  alumnes diferents cursos i professors van interpretar peces amb esperit nadalenc per al públic que omplia, com sempre, el nostre gimnàs. Vam tornar a gaudir de les nadales de la coral de professors i alumnes de l’aula d’acollida. També es van lliurar els diplomes als millors expedients acadèmics dels diferents cursos. Així mateix, es va fer el lliurament dels premis de les competicions esportives.

L’acte es va tancar amb les actuacions de grups d’alumnes que van fer activitats d’acrosport, una modalitat d’Educació Física que combina tècniques de l’acrobàcia, l’esport i el ball.

Bon Nadal per a tots i un any 2019 en què es compleixin tots els nostres millors desitjos.

Mosquis. Redacció.