Decorem el vestíbul

El departament de llengua i literatura catalanes ha estat l’encarregat de decorar el vestíbul de l’institut el mes d’abril, i amb l’ajut dels alumnes d’ESO (que han estat els responsables de la creació d’uns meravellosos murals) han fet una tria d’algunes de les efemèrides que es commemoren aquest 2019.

Els nois i noies de 1r ESO A han estat els encarregats d’elaborar uns petits llibrets amb poemes de la Marta Pessarrodona, poetessa, crítica literària, narradora… que ha obtingut aquest any el 51è Premi d’Honor de les lletres catalanes. La resta de cursos de 1r han estat els creadors dels murals de P.L.Travers (autora de Mary Poppins), que fa 120 anys que va néixer, i del creador de Moby Dick, Herman Melville, nascut fa 200 anys.

Finalment, els alumnes de 2n cicle d’ESO han estat els encarregats dels murals més laboriosos, ja que han hagut de centrar-se en l’escriptura especular del geni del Renaixement Leonardo da Vinci, del qual es commemoren els 500 anys de la seva mort i també en els poemes avantguardistes de Joan Brossa, nascut ara fa 100 anys.

Departament de Llengua i Literatura catalanes