Decoració de Nadal a l’entrada de l’institut

Un altre any el Nadal ha arribat al nostre institut i el vestíbul d’entrada s’ha decorat amb motius nadalencs. Des de l’àrea de matemàtiques i de visual i plàstica s’han realitzat els ornaments que reben a tots els qui entren al centre.

Tenim un arbre al plafó de suro que han realitzat els alumnes de primer i tercer. La professora Marina Sánchez els va proposar decorar unes rosasses o mandales que finalment s’han aprofitat per simular un arbre de Nadal ben acolorit.

D’altra banda, la professora Sònia Verde està treballant la geometria descriptiva amb els alumnes de primer. S’han dedicat a retallar figures de paper que simulen els flocs de neu i així els alumnes adquireixen una visió més espacial dels conceptes treballats a classe. Amb l’ajuda dels professors de matemàtiques es va completar la instal·lació amb un arbre en forma de con sobre el qual s’ha dipositat la neu de cotó.

És la millor manera d’acomiadar el primer trimestre i donar la benvinguda a les festes de Nadal que ja truquen a la porta.

Mosquis. Redacció