Concurs Literari Verde, que te quiero verde

Els passats dies 20 i 22 de febrer va tenir lloc a l’Aula Magna de l’Institut una nova edició del Concurs Literari Verde, que te quiero verde, organitzat pel Departament de Llengua castellana, en què van participar prop d’un centenar d’alumnes del centre.

El concurs té dues categories: dimecres va ser el torn de l’alumnat de 1r, 2n i 3r d’ESO, i  divendres, el de 4t d’ESO i Batxillerat. Tots ells concursen en una de les tres modalitats possibles: poesia, narrativa breu o assaig.

L’alumnat havia de crear la seva obra a partir d’un vers, unes paraules o una cita, respectivament, seleccionades prèviament pels professors del Departament.

El proper dia 23 d’abril, festivitat de Sant Jordi, es donaran a conèixer els guanyadors del certamen. El jurat està format per l’equip docent del Departament de Llengua castellana.

Manel Leor. Departament de Llengua Castellana