Certamen de lectura en veu alta

Els timoners (Hanna Auseika, de 3r ESO C), els corsaris (Natalia Castro, de 2n ESO A) i la tropa de corsaris (Marc Márquez, Cèlia Pastor i Helena Salvat, de 3r ESO A) hissaren la bandera i es dirigiren mar endins tot recitant unes lectures que van encisar les omnipresents sirenes de la mar.

Així podria començar un llibre de pirates però no, és l’experiència que cinc alumnes del nostre institut van gaudir al Caixafòrum de Tarragona el dia 29 de març. Juntament amb altres instituts de la comarca, els representants del centre van anar competint per categories.

El llistó era molt alt però els nostres alumnes van saber estar a l’alçada. Els nervis no els van trair pas i dalt de l’escenari van saber mantenir la fermesa i la seguretat en ells mateixos i la veu no els fallà; el premi: haver estat seleccionats per a participar al certamen, un diploma i llibres que de ben segur llegiran amb molt d’interès i els permetrà fer volar la seva imaginació.

Enhorabona a tots!

Anna Gómez i Montse Marcè. Departament de llengua catalana