Augmenten les hores de presencialitat a segon de batxillerat

A partir del 8 de febrer del 2021 els alumnes de segon de batxillerat tornaran a una presencialitat a les classes del 80%.

Això representa que vindran quatre dies a la setmana.

Segon de batxillerat A, de dilluns a divendres i segon de batxillerat B, de dimarts a divendres. Això canviarà també l’horari de les classes virtuals, ja que els dies en què no hi ha presencialitat hi ha una agenda de classes telemàtiques amb els seus professors.

Fins ara tenien una assistència a classe de tres dies a la setmana que representava aproximadament un 65% de les hores lectives.

La raó d’aquest augment de presencialitat és, d’una banda, l’angoixa dels alumnes que veuen que s’acosten els exàmens PAU i d’altra banda, les converses que han mantingut les direccions dels instituts de Vila-seca i Salou per parlar dels pros i  contres de les classes híbrides, és a dir, l’alternança de classes presencials i virtuals.

Esperem que l’ampliació de la presencialitat ajudi a la consecució dels objectius de segon de batxillerat.

La intenció és arribar al 100% de presencialitat sempre que les condicions de la pandèmia ho permetin.

Mosquis. Redacció