Netegem la Torre d’en Dolça

La setmana del 3 al 9 de maig els alumnes de 4t ESO (dins del servei comunitari ambiental) van participar en l’acció “Let’s Clean Up Europe”.

Aquesta activitat té com a objectiu promoure la sensibilització i conscienciació dels residus que produïm mitjançat la recollida de residus abocats de forma incontrolada. El lloc escollit per realitzar la neteja va ser la Torre d’en Dolça i els seus voltants.

Aquest servei es va dividir en dues sessions: la primera, a l’aula, on van veure els residus més habituals i què podem fer per reduir-los. També van realitzar diferents cartells per conscienciar-nos de la importància de netejar la torre d’en Dolça.

La segona sessió va ser el passat 9 de Maig, on els alumnes i diversos professors van anar a recollir els residus del voltant de la torre.

La neteja de la Torre d’en Dolça va suposar tancar un cicle pels nostres alumnes de quart, ja que en cursos anteriors havien anat a aquest espai en diverses sortides ( conèixer el medi de la Torre, penjar caixes niu,….). D’aquesta manera aprenen a estimar el nostre entorn i el nostre poble.

Txema Jornet Olivé. Coordinador del projecte Escoles Verdes