Els alumnes d’Arts Escèniques estrenen Annie.

Juny és el mes de les estrenes teatrals al nostre institut. Aquesta vegada ha estat la versió adaptada del popular musical Annie. La història d’una òrfena que passa de l’orfenat a la casa d’un ric magnat de Nova York. El dia 11 de juny la peça s’ha representat al gimnàs del nostre institut.  Era una funció adreçada a les escoles del municipi, a les quals agraïm sincerament la visita. El dimecres següent, l’obra va poder ser vista pel nostre alumnat, i també, en una funció especial de tarda, per les famílies dels actors i amics.

Els que hem pogut veure l’actuació hem gaudit amb la bona feina dels alumnes i amb les emocions transmeses des de l’escenari.

L’obra ha estat protagonitzada per 21 alumnes que cursen l’assignatura d’Arts Escèniques de 4t ESO i ha estat tutoritzada per Mercedes Bermejo. Els joves interpreten, canten i ballen en directe. Fins i tot han composat una cançó original per a aquesta obra.

El professorat dels departaments de Música i Visual i Plàstica també han contribuït a la posada en escena del musical. Gràcies a Marina, Sisco i Raül.

A banda de gaudir amb la representació teatral,  el alumnes hn treballat competències transversals com la comunicació interpersonal, social o el treball cooperatiu en equip i d’altres aspectes com l’expressió oral i física. Activitats d’aquest tipus posen en joc moltes de les competències de secundària.

Mosquis. Redacció.