Obres del Renaixement, a ulls dels experts

Els alumnes de 3r d’ESO s’han convertit en uns experts de l’art del Renaixement i, com a tals, ho han demostrat amb unes lliçons d’autèntics sobre algunes obres mestres d’aquest període històric. Utilitzant l’aplicació digital Voicethread, cada alumne ha creat una presentació on explica el significat, la forma i el valor d’una obra mestra d’artistes com Tizià, Rafael, Giorgione, Bramante o Miquel Àngel, entre d’altres.

El treball, desenvolupat dins l’assignatura de Ciències Socials, ha permès als alumnes conèixer més a fons les característiques d’aquest moviment artístic, així com per desenvolupar la competència digital i l’expressió oral. Podeu veure algunes de les formidables presentacions fent clic en els següents enllaços:

L’Anunciació de Fra Angelico

Lavatori de peus de Tintoretto

Les noces de Canà de Il Veronese

La porta del paradís de Ghiberti

L’origen de la Via Làctia de Tintoretto

La flagel·lació de Crist de Piero della Francesca

Josep Roig. Departament de Ciències Socials.