Creant vocacions científiques

L’institut Vila-seca ha tornat a oferir el curs extralectiu STEM als nostres alumnes. La iniciativa té com a objectiu fomentar vocacions científiques entre l’alumnat de secundària. Hi  participen una quinzena d’alumnes de 3r D. Es realitza cada dimecres de 15:45 a 17:15 hores als laboratoris del nostre centre.

Aquest any no s’ha pogut oferir la iniciativa a tots els estudiants ja que a causa de la pandèmia només es poden fer activitats extraescolars en grups bombolla.

Bàsicament es pretén motivar als alumnes a través de la realització d’experiments guiats per dos estudiants de doctorat de la Universitat Rovira i Virgili.

La ciència apresa de forma pràctica és, sens dubte, la millor manera de treballar la motivació per la vocació científica.

Mosquis. Redacció.