A peu per Vila-seca

El 9 de juny es va realitzar amb tots els alumnes de 1r ESO la sortida per Vila-seca, englobada dins del Crèdit de Síntesi d’aquest curs 2020-2021.

L’activitat, batejada com “A peu per Vila-seca” ,va ser capitanejada pels professors del Departament de Socials i acompanyats pels tutors dels diferents grups.

Aquesta excursió es va dur a terme des de les 9h fins a les 13.30h i estava estructurada en diferents parades:

PARADA 1: Carrer Verge de la Pineda

PARADA 2: El Portal de Sant Antoni

PARADA 3: El Raval de la presó

PARADA 4: La Torre de les Tuies del cafè

PARADA 5: La Plaça de l’església

PARADA 6: Les Torres del Clos interior (Torre de Ca Poblet i Torre del Delme)

PARADA 7: La Plaça de les voltes

PARADA 8: El Celler

PARADA 9: El Castell

A cada parada, el professor de Socials de cada grup feia l’explicació del monument o indret i a continuació i en grups de 5 persones, els i les alumnes havien de respondre a les activitats del dossier per a poder superar la part de Socials del crèdit de síntesi; també i de forma individual, van haver de realitzar un dibuix d’un dels monuments visitats durant la sortida.

Va ser una jornada força calorosa i entretinguda en la qual els alumnes han pogut conèixer més detalls històrics, artístics i culturals del seu municipi.

Cristiano Casà, Departament de Ciències Socials